lauantai 18. heinäkuuta 2015

Mä oon ehkä pieni mutten silti heikko.




Joskus mua ärsytti kommentit "kun sä oot niin pieni". Totta, ehkä oon pieni (vaikka on mulla kuiteskin 158cm tota runkoo), mutta en haluu olla mikään heikko. Haluun pärjätä siinä missä muutkin, ja ehkä paremminkin. Haluun habaa. Se olis se tavoite sen jälkeen kun läskiä on saatu ympäriltä pois. Toki olen nytkin pyrkinyt saamaan voimaa lisää, ennen kaikkea peruskunnon ja jaksamisen takia. Mutta haluun myös ne näkyvät lihakset. Siihen on vielä matkaa, muttei mahdottomuus. Kaikkeen pystyy kun on vaan tahtoa. Onneksi oon vielä suht nuori, parin kuukauden päästä mittarissa on lukema 28. Vielä tuo kehonmuokkaus on helpompaa kun on nuorempi ja terveempi. Niin ja se terveys, sehän on se tavoite nro 1. Haluaisin olla vanhuksenakin semmonen teräsmuori. Toki kaikkeen ei voi itse vaikuttaa, mutta yritetään vaikuttaa niihin asioihin joihin pystyy. Tämmösiä ajatuksia pyörittelin päässäni kun metsälenkillä korvanapeista soi Pätkätöis. Kiitti ja kuitti.




(Otsikko lainaten Uniikin Pätkätöis biisiä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti